Примітка

Як лікуються господарським милом?


Лікування господарським милом Як лікуються господарським милом?
Це дивовижне мило, воно творить чудеса! Майте
вдома завжди   в наявності господарське мило!

У зв’язку з цим я хотів би запитати чи є у Вас в квартирі мило? Але якщо хтось відповісти ні, то терміново придбайте і нехай лежить він не псується і не поміщає ніколи. Раніше я вже писав теж про дивовижну властивість касторової масло
А зараз моя історія лікування і користі господарського мила.
Я багато чув про його користь. Одного разу в дитинстві зі мною був такий випадок, мене покусала сусідський собака і моя бабуся, перед тим як тягти мене в медичний пункт, промили рану господарської милом. Я закричав, так як сильно почав хворіти, але бабуся сказала «терпи» і промила мою рану більш ретельно. До речі, нас в медпункті похвалили. Виходить, що кращим дезинфектором є господарське мило. Моя свекруха навчила мою матір мити курячі стегенця милом, тим самим вбиваючи всяку «заразу» і очищаючи його. Вона в мене була класна шеф кухар і відмінно варила. Коли мій батько просить постригти його волосся, я дивуюся у нього такі густе волосся і найголовніше ніякої лупи! Я скажу Вам по секрету, він не визнає ніякі сучасні шампуні, а тільки миє господарським милом. Так само таким же милом миє волосся моя однокласниця (це звичайно було дуже давно!) Яка мала дуже довгу і дуже розкішну шевелюру. Я не втримався і запитав його: «як вона все це робить»? Вона сказала: «перше, що я роблю мою шампунем, а після господарським милом». Я той же так само спробував, хоча волосся до попи не виросли, але від лупи звільнився і забув назавжди. Один мій добрий знайомий, йому порадив вихователь, зміг вилікувати запальні процеси шкіри своєї дитини. Господарське мило успішно лікує запальні процеси (навіть гангрену). Милом так само успішно лікують гінекологічні захворювання. А в деяких лікарнях милом миють підлоги у відділеннях, де народжуються діти. Про дивовижний здатності господарського мило знають і хірурги, коли них під рукою нету хірургічних рукавичок, вони використовують мило. Що вони роблять: мочать руки водою, втираються милом, не миють, залишають їх до висихання. Кажуть, що навіть якщо робити операцію, то ризик зараження буде мінімальним.
Миття волосся господарським милом, можна гарантувати, що волосся буде товстими і здоровими, так само зникає ламкість і лупа. Правда, після цього бажано їх обполоснути легким кислим розчином, наприклад лимонного соку або оцту. Так само господарським милом радять мити 2 рази на тиждень шкіру, щоб вона виглядала завжди молодою і красивою. Після такого умивання необхідно змащувати його звичайним дитячим кремом. Це метод говорять навіть краще, ніж використовувати професійну косметику.
Деякі поради лікування господарським милом
– Якщо зробити мильний розчин, і туди занурити ватний тампон, після цього обробити носові пазухи, то ніс не коли не буде закладений. Хоча в перший час буде трохи щипати.
– Якщо ніс обробити мильним розчином 2-3 рази, то надовго зможете забути про нежить.
– Якщо Вас вкусила собака, щоб обробити рану від інфекції радять дати стекти кров з рани, а потім нанесіть на марлю розчин господарського мила і забинтуйте його.
– Так само успішно милом лікують і грибкові захворювання ніг. Радять для надання першої допомоги ретельно промити уражене місце господарським милом зі щіткою, потім обробити поверхню Вашої шкіри – йодом.
– Якщо намилити милом піхву, а після помити, то успішно можна лікувати молочницю і пітницю. Ця процедура вбиває різні бактерії і грибки типу молочниця. Але можна зробити просто: намильте Ваш безіменний палець господарським милом, і обмазати нею піхву.
– Господарське мило є прекрасним засобом для зняття набряків. Для цього необхідно розвести мило у воді і втирати його в місця набряку. Це процедуру необхідно робити кілька разів протягом дня.
– Так само господарське мило є відмінним засобом від прищів. Для цього треба настругати ножем мило в тарілку, додати туди води і після цього збити його в піну. Тепер необхідно взяти 1 столову ложку цієї піни, 1 чайної ложку солі «екстра» і все це перемішати. Ця суміш наносити на добре очищену шкіру обличчя. Попереджаю – сильно буде щипати, але це означає, що йде процес лікування і загоєння. Тримайте маску протягом півгодини. У Вас на обличчі повинен залишитися суха сіль, а після цього вимийте обличчя водою. Необхідно робити 2-3 процедуру протягом одного дня протягом 1-3 тижні, це залежить від стану Вашої шкіри обличчя.
– Господарське мило як засіб від фурункулів. Для цього необхідно взяти в рівних частинах мило, натерту цибулю і цукор, все це переміщати. Цією маззю змастити нарив і прибинтувати. Це необхідно робити вночі, а вранці побачите, що Ваша рана повністю очистився.
– Лікарі рекомендують один раз 2 тижні митися господарським милом: так ви зможете, захиститься від бактерій і вірусів, від тріщин на п’ятах і «натоптишів» на ногах. Для цього робіть ванну: на 2 літри гарячої води, насипте 1 ст. ложку наструганного мила і 1 чай. ложку соди, все це необхідно переміщати, заповнити ванну водою.
– Господарське мило як засіб від синців. Якщо Ви забилися, то забите місце необхідно помазати милом, і синяк зникне.
Так що, в будинку завжди майте в наявності господарське мило, він є прекрасним засобом лікування багатьох хвороб.

1 responses to “Як лікуються господарським милом?

  1. Ропочинаю перевірку на собі

    Подобається

Залишити коментар

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.