ЧИ МОЖНА ЛЕГКО КИНУТИ КУРИТИ?


Як легко кинути курити?

Історія і поради колишнього курця. Куріння-це найдурніша звичка, яку придумали люди, щоб отримати задоволення від життя. Куріння фарбує  пальці в жовті, зуби в коричневі, а легкі стають чорні як кіптява. Поки я курив часто зображав свої легені як два підвішені паперові мішки, заповнені підсмаженим хлібом грубого помелу, а стіни заляпані чорною смолою. Я весь цей час хотів легко кинути курити , і не міг цього зробити. Я курив як паровоз і опинився в пастці димової трубиі не міг без цього жити. Я навіть курив в душі, уявляєте собі, що це таке, але це виявилося легше, ніж ви думаєте.

Випробував всі методи, які були доступні для мене, але кинути палити протягом багатьох років не зміг, так як мої переконання не відпускали мене. І, тим не менше, я хотів вийти з цього тютюнового диму і підвішеного стану.

І все ж я зважився. Це було десь 18 місяців тому, як кинув легко курити. І кожен раз коли я зустрічаю курця вони мене завжди питають, як я це домігся, як я це зробив? Я повинен сказати, мені треба було деякі зусилля, і я знайшов оригінальний метод, який працює справно.

Були багато різних факторів, які привели мене до відмови від куріння . Але головним чином це було моє власне здоров’я. Так само були й інші причини, такі як мої діти, вони продовжували говорити мені, що я помру від тютюнового диму і нікотину. Дружина ненавиділа мене через те що в будинку був запах прокурених сигарет, неприємний запах на мій одяг і все це підштовхнуло мене це кинути курити.

Раніше я собі казав, що я зможу з легкістю відмовитися від куріння, але цього я не зміг зробити. Багато думав про це і завжди озирався назад. Але час настав, і мої переконання кинути курити виявилися сильнішими моєї шкідливої ​​звички.

Я почав говорити собі що, треба кинути курити, поставити на цьому крапку, і не озирався назад. Я працював над своєю системою переконання про відмову від куріння і переконав себе, що я повинен
це зробити і зробив це я легко кинув курити.

Мої поради як легко кинути курити:

-Знайдіть Вагомі причини, щоб кинути цю гидоту, не робіть це для інших
а зробіть це для себе.

-Встановити Дату, коли ви зможете легко це зробити, бажано за 2 місяці до цього, і скажіть собі що ви кинете курити в цей день.

  • Скажіть собі, що ви легко кинете курити в цей день і не що вас не зупинить. Ваш мозок почне діяти і налаштовуватися на цю дату.
  • Розкажіть своїм друзям і родині про це. Це дасть вам поштовх і невеликий тиск на вас, щоб здолати цю шкідливу звичку.

Коли настане цей день, ваш мозок налаштується, і ви з легкістю зможете кинути палити. І ваші рідні та близькі повіряти вам, що ви можете тримати обіцянки. Чи не підведіть їх і зробіть, що ви задумали.

About "АлМаС"

АлМаС
Цей запис був оприлюднений у здоров"я, поради, правда і позначений , . Додати в закладки постійне посилання.

Залишити відповідь

