Не масло, а “рослинно-вершкова суміш”


Як усе подорожчало, почав я етикетки уважно читати. Не лише на упаковках, а й на полицях у магазині. Маю ж я знати, за що плачу? Тож дивлюсь на поличку, де складено яскраві пакетики з написом “масло”, а під поличкою написано, що це зовсім не масло, а “рослинно-вершкова суміш”.

І під наступними пакетами те ж саме, і далі. Масла я врешті так і не купив. Бо не було у магазині. Зрозумів тоді, що розслабився занадто в умовах ринкової економіки. А цього робити не можна. Пригадав, як у студентські роки пішов до магазину по вино. На дороге вино тоді грошей у мене не було, а дешеве брати не хотілося. Раптом побачив незнайому етикетку з вином з невідомою назвою. Під назвою було написано, що вино це зроблено з кращих сортів винограду з переліком з півдесятка цих сортів. Коштувало це недорого — я купив. Вже дома, коли гості чомусь не подопивали бокали з цим “вином”, я зрозумів, що на винному заводі просто злили залишки з усіх бочок, додали спирту і продали мені дурненькому. Причому правдиво про все на етикетці написали. Тепер все по-іншому. Тепер слід уважно читати, що написано на упаковках, особливо те, що дрібненьким шрифтом. Тоді легко дізнатися, що масло наше зовсім не масло, сік — не сік, ковбаса — не ковбаса, шоколад — не шоколад і так далі. Про вино мовчу — після того давнього випадку нашого вина не купую, а платити за справжнє французьке триста гривень жаба душить. Чи добре це? Гадаю, що так. Лише не варто на харчах зупинятися. Далі слід йти,

Залишити відповідь

