ЗА МИНУЛИМ Я НЕ ПЛАЧУ


За минулим я не плачу,
Хоч юнь добре пам”ятаю я своюІ
Крихти в неї не жебрачу,
Хоча борги  я досі віддаю

Нагадують роки юності моєї
Ціпкі віточки плюща,
У білім платячку лілеї
Стоїть і жде мене дівча

Схиляю  голову в журбі,
Її завжди зустріти мріяв
Лиш волошки в полі голубі
Нагадують про любові тої вияв

Дівчина жде не рік, не десять років
В очах чекання не вгаса,
Лиш постаріла вона трохи
І побіліла вже коса…

Знову землю снігом вкрито,
Вітер злісно виє угорі.
Та вірю знов настане літо,
І ти до мене вийдеш на зорі

Підем в гори, у густу діброву,
Не легко нам по зворах йти,
Де ж ти моя доле чорноброва?
Де тебе шукати, де знайти?.

Як тоді весною, в квітні
Прийдеш до мене, як колись,
Сяють твої очі знов привітно
Круг шиї руки обвились

І зелена зашумить діброва
І зозуля буде нам кувать.
Знов тебе горянко чорноброва
До світання буду чарувать

Де ти зараз мила, де ти?
Чи знов зустрінемось, коли?
Я так хочу щоб життя замети
Весни нашої не замели..

About "АлМаС"

АлМаС
Цей запис був оприлюднений у правда і позначений , , . Додати в закладки постійне посилання.

Залишити відповідь

