НА РОЖЕН ЗДУРУ НЕ ПОЛІЗЕМ


Із розповіді прапорщика, мого сусіда із Закарпаття, майже добровольця в АТО .

«Ось і настав час, я отримав повістку про мобілізацію в Збройні сили України. Для себе я давно прийняв рішення, що мені робити в такій ситуації. Я йду служити. Так, я розумію, що там пекло, розумію, що армія – це задниця, а у мене пузо, що у мене сім’я і 35 років мирного життя. Але я зробив той вибір, який для себе особисто вважаю єдино можливим і вирушаю в армію.

Читати далі

About "АлМаС"

АлМаС
Цей запис був оприлюднений у Право, правда і позначений , . Додати в закладки постійне посилання.

Залишити відповідь

