“Якщо ми зіб’ємо хоч один НЛО, почнеться …


нлоВін був міністром оборони Канади в 1960-х роках, пануючи над збройними силами країни під час холодної війни – і коли він пішов у відставку, він публічно заявив, що ми не самотні у Всесвіті, і деякі гості з космосу насправді живуть тут, на планеті Земля.

Чи є це фантазією? Хтось насправді дивиться на нас? Сьогодні ми спілкуємося з людиною, яка говорить, що НЛО – серйозна справа – Пол Хеллайер (Hellyer).

Софі Шеварднадзе: Сьогодні у нас в гостях дуже відома людина, Пол Хеллайер, колишній міністр оборони Канади, і він вважає, що космічні форми життя присутні на Землі. Це здорово, що ви на нашому шоу. Чому ви говорите, що НЛО так само реальні, як літаки, що пролітають над нашими головами?

Пол Хеллайер: Тому що я знаю, що вони є. Насправді, вони відвідували нашу планету протягом тисяч років, і ось один з випадків, щоб вас зацікавити, більшість, якщо ви дасте мені дві чи три хвилини, щоб відповісти на це. Це трапилося під час холодної війни, 1961 г, було близько 50 НЛО в сформованої групі, яка летіла на південь з Росії до Європи, і Верховне Союзне командування було дуже стурбоване і майже готове натиснути кнопку «Паніка», але вони розвернулися і пішли назад через Північний полюс. Вони вирішили провести розслідування, і воно проходило протягом 3 років.

І вони вирішили, і були абсолютно впевнені, що чотири види інопланетян – принаймні – відвідували цю планету протягом тисяч років. Ми маємо довгу історію НЛО і, звичайно, мало місце набагато більше активності в останні кілька десятиліть, так як ми винайшли атомну бомбу, і вони дуже стурбовані тим, що ми можемо використовувати атомну зброю знову, і тому, що Космос це єдність. І це впливає не тільки на нас, але й інших гуманоїдів в Космосі. Вони дуже бояться, що ми можемо виявитися настільки дурними, що знову будемо використовувати атомну зброю, і це було б дуже погано для нас, і для них також.

СС: Жоден серйозний учений ніколи публічно не підтвердив докази зустрічі з інопланетянами – чому вчені не підтверджують факти, якщо вони існують?

PH: Я боюся, що вони повинні змінитися настільки, щоб визнати реальність. Якщо вони проведуть навіть 10 відсотків від обсягу досліджень, які зробив я в останні 8 років, вони будуть також переконані, як і я. Я маю на увазі, вони можуть зробити це ще швидше. Але, можливо їм знадобиться трохи більше часу, так як у них не було військового минулого (як у мене), але є так багато чудових книг, в яких розповідаються всі ці історії, і вони можуть здійснити перевірку автентичності. Ці спостереження були завірені більш ніж одним свідком, а також за допомогою радіолокатора, і інопланетяни висадилися в різних місцях по всьому світу, включаючи Росію. Там був дуже відомий випадок, я не можу згадати назву місця, але епізод широко висвітлювався в той час. Людина написала про це книгу, а потім французи купили права на видання, тому інформація не отримала поширення по всьому світу …

Там просто дуже багато доказів. Якщо хто-небудь візьме відпустку, щоб провести трохи досліджень і вивчить питання, то цього буде достатньо. Деякі люди зацікавлені і будуть витрачати час, а інші просто говорити: “О, ви знаєте, це просто фантастика”. Так як я відомий громадськості з цього питання, я отримую ймовірно три або чотири листи в тиждень з будь-якої точки світу, від людей, які насправді були свідками спостереження. І деякі з них насправді були взяті на кораблі, і деякі з них, насправді, були перевезені на іншу планету. Ця інформація … є цілком таємним. Все влаштовано так, щоб уряди не говорили про це. Але якщо ви вислухаєте інформаторів і людей, які працювали в галузі, і, хто знає, що відбувається насправді, ви будете здивовані тим, як багато інформації існує. І це не займе багато часу, щоб ознайомитися з нею.

СС: Дивіться, існує певна проблема. Деякі з тих, хто повідомляє, що спостерігав НЛО і був викрадений інопланетянами, як було показано, зробили це, щоб стати відомими, щоб зробити гроші – або просто для жарту. Як ми можемо відокремити фантастику від факту?

PH: Ви повинні витратити багато часу, намагаючись встановити істину … ми використовуємо вираз – “відокремити зерна від плевел”, і це вимагає багато зусиль. Коли я був міністром, я вів спостереження за повідомленнями. І коли ми перевіряли їх, близько 80 відсотків, 8 з 10, не були реальними, вони були наглядом Венери або плазмових утворень або дюжини інших речей, але були 15 відсотків або 20 відсотків, у яких не було ніякого пояснення, і це були справжні Непізнані Літаючі Об’єкти. На одній з конференцій, на якій я був присутній, … це було в Лас-Вегасі … там був виступ хлопця, який написав книгу про аварії. І були десятки і десятки випадків, і багато з них дуже – дуже добре задокументовані, так що було б неможливо ознайомитися з цими доказами і не прийти до висновку, що аварії цих транспортних засобів є реальними.

СС: У Вас коли-небудь була своя власна зустріч з інопланетянами?

PH: Ні, я не стикався з інопланетянами. Я бачив НЛО, приблизно в 120 милях на північ від Торонто, на озері Мускоке, де у мене є котедж. Два роки тому, в День подяки, що відзначається в жовтні … [моя дружина? ] Сказала, що хоче вийти у двір і дивитися на зірки, так що … Я не великий любитель нічного життя … але я надів шапку і вийшов з нею. Вона глянула в східну частину неба і сказала: “Там зірка”, а я повернувся в інший бік і сказав: “О, є щось набагато яскравіше тут, ніж зірка”, і вона подивилася туди, і ми дивилися на НЛО, поки наші шиї майже «не зламалися».

Це тривало близько 20 хвилин. І це було виразно НЛО, оскільки воно могло змінити становище в небі на три-чотири градуси в три або чотири секунди. Я перевірив – не було ніяких супутників, які могли б зробити це, це також не була і космічна станція. І вона не може так швидко рухатися, в будь-якому випадку. І не було жодного іншого пояснення, крім того, що це було справжнє НЛО. Два дні потому я сів у темряві на зручний стілець і спостерігав. Воно повернулося майже в те ж місце і розважало мене так довго, як я міг витримати це видовище. Потім я повернувся на дачу, але це було дуже цікаво, тому що це були швидкі падіння в небі, а потім повернення у вихідну точку. Воно пересувалася на кілька градусів і робило коло, і поверталося з астрономічною швидкістю. Як ви знаєте, напевно, вони подорожують дуже – дуже швидко.

СС: Так це виглядало як падаюча зірка, що падає дуже швидко, а потім піднімається знову? На що це схоже?

PH: Ну, це виглядало так само, як зірки.

СС: Це виглядало так само, як зірка?

PH: Я не знаю, чи читали ви особисто коли-небудь Біблію чи ні, але я думаю, що Віфлеємська зірка була однією з «Божих» літаючих тарілок.

СС: Ви також сказали мені, що люди пишуть вам електронні листи, 3-4 листи на тиждень, і вони насправді були викрадені або у них були зустрічі з інопланетянами. Розповідали вони вам, на кого насправді ці інопланетяни схожі? Я маю на увазі, все це цікаво – звідки мені знати, чи бачу інопланетянина, і не викрадає він мене?

PH: Перше питання, яке ви повинні задати, скільки видів існують? Раніше я думав, що їх від двох до дванадцяти видів. Астронавт місії Апполо Едгар Мітчелл, який приїхав до Торонто кілька років тому, і у нас була вечеря разом з ним, він погодився, що існує в межах від двох до дванадцяти різновидів. Але останні повідомлення, які я отримував з різних джерел, кажуть, що існує близько 80 різних видів і деякі з них виглядають як ми, і вони могли б йти по вулиці, і ви не дізнаєтеся їх, проходячи повз одного з примірників. Це те, що ми називаємо “Nordic blondes” – “Північні блондини”, а також «високі білі» (Tall Whites), які зараз працюють з ВВС США в штаті Невада.

Вони в змозі піти звідти. І у них було кілька представниць жіночої статі, одягнених як черниці, які виходили в Лас-Вегас, щоб зробити покупки, і вони не були ніким виявлені. У мене є друг, який бачив одного з чоловіків, що йде по вулиці. Він є тим, хто може дізнатися. Вони були різні, і він встановив це. Крім того, є «Короткі Сірі» (Short Grey’s), як їх називають, і вони є тими, які ви бачите в більшості мультфільмів. Вони мають дуже – дуже тонкі руки і ноги, вони дуже короткі, трохи більше 5 футів, і у них є відмінна велика голова і великі-великі карі очі. Але, є різні види, і ви повинні знати, що оскільки вони різних видів, то вони знають, що всі вони різні. Якщо ви побачите Короткого Сірого ви, звичайно, зрозумієте, тому що ви ніколи не бачив раніше нічого подібного. Але якщо ви побачите одного з «Нордік», ви, напевно, скажіть: “О, цікаво, він, напевно, з Данії або звідкись ще”.

(Далі буде)

About "АлМаС"

АлМаС
Цей запис був оприлюднений у Аналитика, Віра, Мандри, Наука, правда і позначений , , . Додати в закладки постійне посилання.

Залишити відповідь

